niedziela, 14 czerwca 2015

Reaktywacja?

Hej, long time no see, kochane Wirtualki!

Skończyłam egzaminy i pomimo tego, że wciąż muszę chodzić zajęcia, mam dużo więcej luzu, więc myślałam o przywróceniu WH "Tolworth" do życia. Postanowiłam odwiedzić Wirtualne Hipodromy, jednak wieje tam pustką. Jest parę wpisów sprzed tygodnia i... to by było na tyle.
Stąd moje pytanie - czy jest sens w organizowaniu konkursów? Żyjecie jeszcze? Byłyby zgłoszenia?
Dajcie znać w komentarzu lub gg. Do szczęścia wystarczy mi krótka wiadomość, dzięki której będę wiedziała, że niektóre z Was wciąż są aktywne i czają się, aby ożywić Wirtual.

Buziaki,
Blacky

9 komentarzy:

  1. żyjemy i czekamy na Twój powrót! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na wirtualnych hipodromach pusto, bo większość stajni przeniosła się na wix, chociaż nie oszukujmy się virt trochę przymarł, ale to zapewne przez koniec semstru

      Usuń
  2. Zastój w vircie jest, ale to raczej przez koniec roku ;)
    Żyjemy jak najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM NA ZAWODY ! http://gp-stud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że wracaj :c Każdy potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://rancho-arisha.blogspot.com/ zapraszam na rajd!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabieram Bezzefa do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Hipodrom Fire Horse

Hipodrom Saganek

Hipodrom Saganek

Virtual Stable Association

Liliowa Zatoka

Halowe Mistrzostwa Malinowego Wzgórza

Hipodrom Eliksir

Hipodrom Paris

Hipodrom Paris
Bierzemy również udział w zawodach na Summer-Berry-Stable.blogspot.com! Impreza na Black Power Stud. Zawody z okazji otwarcia stajni "Itaka"! http://im-pens.blogspot.com/ Zapraszam

Hipodrom Arisha

WH Lapeu